2018. március 6., kedd

Csodaceruza Magazin, workshop és illusztráció

Sziasztok!

Gondoltam megosztom
a Csodaceruza Magazinnak készített
illusztrációim. Remélem tetszik majd. :)

Olyan sok sajnos nem készült, de az egyiket
egy workshop alkalmával készítettem, ahol Kaatje Vermeire
volt a meghívott és egyben házigazda és aki szakmailag,
az egyik kedvencem.

Az érdekesség ebben az, hogy véletlenek sorozata kellett ahhoz,
hogy eljussak a workshopra és hihetetlen szinte, hogy épp ő tartotta,
mert egy más időpontban egy másik Flamand illusztrátor volt meghívva.
Lelkesedésem közepette meg is vettem tőle az egyik könyvét,
amit ő illusztrált és dedikálta is, ahogy a workshopon résztvevők közül mindenkinek.

Nekem személyszerint ezt írta, az általam vásárolt Cirkuszos könyvbe.
Le is fotóztam, mert sok bátorítást adott akkor és azóta is ez a pár sor,
ahol picit a workshopos alkotásom is megemlítette,
bár főleg csak képi utalásokkal:








































A workshopon készített Andi mű... :)









A másik illusztráció karácsonyra készült,
a Csodaceruza Magazin felkérésére.










Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése